Teleopieka jest nowoczesną formą sprawowania opieki nad osobami starszymi, chorymi, po przebytych zabiegach medycznych, niepełnosprawnymi, którzy czasowo lub na stałe wymagają codziennej kontroli ich stanu zdrowia. Teleopieka jest idealnym rozwiązaniem szczególnie dla osób, które pomimo ich złego stanu zdrowia, z różnych przyczyn pozostają godzinami w samotności, co stwarza ogromne ryzyko, że te osoby nie otrzymają pomocy w nagłych wypadkach, czy w sytuacji, gdy stan ich zdrowia nagle się pogorszy. W ramach naszych usług wykorzystujemy nowoczesny sprzęt telemedyczny w postaci inteligentnego zegarka smartwatch lub naszej nowej propozycji – Opaski SOS PTH67 z przyciskiem SOS (dla osób, które boją się nowoczesnej technologii), za pomocą których można systematycznie monitorować stan zdrowia podopiecznego.
NOWOŚĆ!!! Opaska SOS PTH67
Opaska SOS PTH67 to nowość w naszej ofercie. Przeznaczona jest dla seniorów i osób zależnych, które obawiają się nowoczesnych technologii i skomplikowanego w obsłudze sprzętu. To urządzenie pozwala na niezwykle szybkie i proste wezwanie pomocy. Wystarczy w momencie pogorszenia się stanu zdrowia, upadku lub innego zagrożenia, w którym pomoc jest potrzebna, wcisnąć przez 3 sekundy duży czerwony przycisk SOS. Tylko tyle wystarczy, aby powiadomić bliskich o sytuacji alarmowej. Urządzenie jest dla seniora niezwykle proste w obsłudze, posiada jedynie dwa przyciski, żadnego wyświetlacza, książki telefonicznej itp.
Mimo niepozornego wyglądu Opaska SOS PTH67 jest nowoczesnym sprzętem do teleopieki oferującym opiekunom osób zależnych wiele przydatnych funkcji, większość z nich można skonfigurować z poziomu aplikacji opiekuna:
Smartwatch EWCare 100
Smartwatch EWCare100 to w pełni mobilne urządzenie umożliwiające osobie niesamodzielnej wciśnięcie przycisku SOS w każdej alarmowej sytuacji, czy nagłemu pogorszeniu stanu zdrowia. Za każdym razem, kiedy zostanie użyty przycisk SOS, nawiązywane jest automatycznie alarmowe połączenie telefoniczne z konsultantem telecentrum lub wyznaczonym spośród bliskich podopiecznego opiekunem (może to być także zawodowy opiekun osób starszych).
Opiekun dostaje także automatycznie powiadomienie na telefon komórkowy poprzez aplikację służącą do parametryzacji opaski, o tym że najprawdopodobniej dzieje się coś złego.
Smatrwatch ma wbudowany czujnik upadku, który reaguje na wstrząsy ręki, na której noszony jest zegarek. Przy wykryciu wstrząsu ręki smartwatch informuje o wykryciu możliwości upadku podopiecznego poprzez aplikację, na ekranie zegarka, a finalnie wykonuje połączenie SOS.
Ze względu na dużą czułość urządzenia podopieczny jest za każdym razem informowany zarówno dźwiękiem, jak i wibracjami zegarka, o wykryciu upadku, dzięki czemu może za pomocą jednego przycisku odwołać wszystkie fałszywie rozpoznane upadki. Jeżeli jednak podopieczny nie odwoła alarmu o upadku, po krótkiej chwili jest nawiązywane połączenie alarmowe takie jak przy wciśnięciu przycisku SOS.
Zadaniem naszego Centrum Opieki Bez Barier jest z jednej strony zadbanie o poczucie bezpieczeństwa podopiecznych, a z drugiej odciążenie ich rodzin od wielu trosk. Centrum Opieki Bez Barier, poprzez swoje usługi, umożliwia opiekunom osób starszych, chorych i wymagających opieki spokojne wykonywanie ich codziennych obowiązków oraz prowadzenie bez przeszkód ich dotychczasowego życia zawodowego. Nasze usługi dają alternatywę do zakładów opiekuńczo-pielęgnacyjnych i domów pomocy społecznej, sprawiając, że osoby starsze, niepełnosprawne, chore, po przebytych zabiegach kardiologicznych oraz wymagające stałej bądź czasowej opieki mogą zdecydowanie dłużej bezpiecznie pozostawać w swoim środowisku domowym. Opiekunom naszych podopiecznych dajemy wgląd do historii zebranych pomiarów, alertów w aplikacji webowej i mobilnej, przez co mają stały dostęp do informacji o stanie zdrowia swoich bliskich.
Opieka Bez Barier oferuje sprzęt pozwalający na:
Z naszych usług można korzystać na kilka sposobów:
01. Opieka Bez Barier Care oparta jest również na nowoczesnym, innowacyjnym, a zarazem bardzo prostym w obsłudze sprzęcie telemedycznym, jednakże daje możliwość kontrolowania większej ilości parametrów życiowych. Dodatkowo w usłudze Opieka Bez Barier Care w sytuacjach alarmowych Centrum ma możliwość ustalenia miejsca w którym znajdował się podopieczny w chwili wygenerowania alarmu, gdyż nasze urządzenia wyposażone są w system namierzania GPS.
Centrum Opieki Bez Barier udostępnia oferuje sprzedaż sprzętu do teleopieki dla osób niesamodzielnych oraz usługę zdalnej teleopieki szczególnie przydatną dla tych, których rodzina jest daleko i nie może się odpowiedni zaopiekować seniorem. Opaskę można zakupić w promocyjnych cenach lub skorzystać z jednej z form abonamentowych.
02. Opieka Bez Barier Comfort – usługa chwilowo niedostępna
Ta usługa związana jest z przekazaniem większości obowiązków rodziny Podopiecznego na nasze Centrum Opieki Bez Barier, a w szczególności zadania związanego z szybką reakcją na zaistniałą sytuację alarmową. W przypadku otrzymania alertu o pogorszeniu się stanu zdrowia konsultant telecentrum zawiadamia członka rodziny lub inną wskazaną osobę o zaistniałej sytuacji i konieczności pilnej wizyty u podopiecznego. Opiekun na miejscu może dodatkowo wezwać służby ratunkowe, jeżeli będzie taka potrzeba.
Oprócz świadczenia usług całodobowej teleopieki (monitoring centrum alarmowego) Centrum Opieki Bez Barier udostępnia także różne możliwości nabycia opasek telemedycznych wykorzystywanych do świadczenia usług. Opaskę można zakupić w promocyjnych cenach lub skorzystać z jednej z form abonamentowych.
Opieka Bez Barier Comfort skierowana jest przede wszystkim do osób zamieszkujących daleko od Podopiecznych (np. poza granicami Polski ) lub takich, których obowiązki zawodowe nie pozwalają na natychmiastową reakcję na sytuację alarmową u ich bliskich.
UWAGA!!! Aktualnie usługa zdalnej teleopieki świadczonej przez Centrum Opieki Bez Barier została zawieszona do odwołania ze względów technicznych.
03. Opieka Bez Barier Video – tą usługę oferujemy podopiecznym, którzy na stałe pozostają w domu.
W ramach tej usługi Centrum Opieki Bez Barier wyposaża mieszkanie podopiecznego w monitoring Video z funkcją interkomu, co daje możliwość podejrzenia Podopiecznego przez Centrum lub członka rodziny, a także daje możliwość porozumiewania się z nim niezależnie od połączenia telefonicznego. Kamerę można połączyć w systemie radiowym z wodoszczelną opaską z przyciskiem SOS, co spowoduje nawiązanie połączenia SOS po wciśnięciu przez seniora przycisku na opasce. Kamera działa jak centralka telefoniczna (obsługuje karty GSM), jest wyposażona w głośnik i mikrofon.
Poprzez aplikację mobilną lub na stronie internetowej możemy zobaczyć pomieszczenie, w którym znajduje się kamera, można także zdalnie zmieniać kąt widzenia kamery. Sprzęt Video może być zainstalowany tylko w jednym pomieszczeniu, w którym chory przebywa najczęściej, lub we wszystkich pomieszczeniach domu podopiecznego, aby można było nawiązać z nim kontakt z każdego zakątka domu. Cena usługi uzależniona jest od ilości sprzętu zainstalowanego u podopiecznego.
04. Opieka Bez Barier Sensors – ta usługa oparta jest na wysokiej klasy czujnikach, które są montowane w miejscu zamieszkania podopiecznego, w celu wczesnego wykrycia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu, zdrowiu, a nawet życiu podopiecznego. Montowane czujniki przeciwpożarowe, czadu, gazu, czujniki otwarcia drzwi i okien, czujniki ruchu i inne czujniki alarmowe mają za zadanie wzmocnić działanie zmysłów podopiecznego oraz zabezpieczyć go przed ułomnością jego pamięci. Pamięć i zmysły osób starszych nie działają już tak sprawnie, żeby pamiętać o zamknięciu okien czy drzwi oraz wykryć oznaki pożaru, czy ulatniającego się gazu. Dostarczone przez nas czujniki zrobią to za nich i zadbają o ich zdrowie i bezpieczeństwo! Są to nieskomplikowane urządzenia, które mogą uratować życie.
05.Opieka Bez Barier Home związana jest już z opieką osobistej opiekunki w miejscu zamieszkania podopiecznego. Usługa indywidualnej opiekunki jest świetnym uzupełnieniem
pozostałych naszych usług. Zakres obowiązków opiekuna/opiekunki Centrum Opieki Bez Barier ustalany jest indywidualnie, w zależności od potrzeb podopiecznego. Może to być spacer z podopiecznym, wyjście do kina, porządki domowe, zrobienie zakupów, zabiegi rehabilitacyjne, czy po prostu dotrzymanie mu towarzystwa. Opiekunowie z Centrum Opieki Bez Barier mogą odwiedzać podopiecznych codziennie lub kilka razy w tygodniu w terminach dogodnych dla podopiecznego i jego członków rodziny. Minimalny czas jednorazowej wizyty opiekuna z Centrum Opieki Bez Barier to 2 godziny.
06. Opieka Bez Barier SIM – w ramach tej usługi Cenrum Opieki Bez Barier zapewnia klientowi kartę telemetryczną SIM do usługi teleopieki, która będzie spełniała wszystkie warunki wymagane do prawidłowego działania usługi. Centrum Opieki Bez Barier udostępnia w ramach tej usługi 1 MB Internetu i 15 SMS miesięcznie. Po przekroczeniu wyznaczonych limitów do opłaty abonamentowej doliczane są opłaty dodatkowe za pakiety danych i wiadomości SMS zgodne z obowiązującym cennikiem. Dzięki tej usłudze nie trzeba się już przejmować tym, czy karta SIM ma zapewnioną wystarczającą ilość środków na SMS i Internet do obsługi alarmów z urządzeń telemedycznych.
Ta strona jest zoptymalizowana do przeglądania na urzadzeniach, na których rozdzielczość ekranu jest większa niż 320px!